Directie
Lonneke Gillebaard
‘Met mijn frisse blik van buiten het onderwijs’ wil ik graag voor langere tijd meebouwen aan een fijne school. Een plek waar kinderen goed in hun vel zitten en waar ouders graag binnenlopen. Een werkomgeving creëren waarin leerkrachten vanuit vertrouwen en ruimte (samen) werken aan de ontwikkeling van kinderen en de verbetering van het onderwijs. Iedere dag weer opnieuw een stukje beter!
MT
Nicole van Raaij
Coördinator onderbouw & Leerkracht groep 3
Ik wil de kinderen een veilige basis bieden van waaruit zij zich ten volle kunnen ontplooien als zelfstandige individuen. Daarbij is er veel aandacht voor de sociaal emotionele ontwikkeling, wie ben ik, waar sta ik en hoe werk ik samen. Als deze basis goed is dan zullen kinderen zichzelf zowel op cognitief als sociaal emotioneel vlak ontwikkelen. Voor mij ieder dag een mooie uitdaging om het beste uit al deze kinderen te halen.
Leerkrachten Onderbouw
Anne van Dijk
Leerkracht groep 1/ 2a
Als leerkracht vind ik de sfeer in de groep erg belangrijk. Ik geloof dat een leerling die zich fijn voelt in de klas veel beter tot leren komt. Ik geniet van de momenten dat ik kinderen zie groeien in hun ontwikkeling en steeds zelfstandiger zie worden. Elke dag is weer anders, dit zorgt voor voldoende afwisseling en genoeg nieuwe uitdagingen.
Lotte Noort
Leerkracht groep 1/ 2b & Leerkracht groep 6a
Ik ben Lotte Noort en al een tijd leerkracht op de Schakel. Een van mijn speerpunt is dat leerlingen met plezier naar school komen en goed in hun vel zitten, dan gaat leren ook het beste. Ik zal dan ook altijd een luisterend oor bieden en mij volop inzetten voor een fijn schoolklimaat voor elk kind.
Marja Robbemondt
Leerkracht groep 1/ 2c
Hallo ik ben Marja Robbemondt van Mil. In de jaren 80 heb ik mijn opleiding voltooid zowel voor het basis als het speciaal onderwijs. Via scholen in Den Bosch en Berlicum werk ik nu alweer 26 jaar in Ammerzoden. Nadat ik activiteiten gedaan heb in de groepen 3 tot en met 8 is het voor mij heel duidelijk geworden dat mijn hart ligt bij de groepen 1-2. Elke dag brengen de kleuters mij weer een lach op mijn gezicht. Privé vind ik het erg leuk om te roeien. Dit doe ik in Den Bosch bij de roeivereniging de Hertog.
Leerkrachten Middenbouw
Nicole van Raaij
Coördinator onderbouw & Leerkracht groep 3
Ik wil de kinderen een veilige basis bieden van waaruit zij zich ten volle kunnen ontplooien als zelfstandige individuen. Daarbij is er veel aandacht voor de sociaal emotionele ontwikkeling, wie ben ik, waar sta ik en hoe werk ik samen. Als deze basis goed is dan zullen kinderen zichzelf zowel op cognitief als sociaal emotioneel vlak ontwikkelen. Voor mij ieder dag een mooie uitdaging om het beste uit al deze kinderen te halen.
Emmy Hutten
Leerkracht groep 4& Taalleesspecialist
Een kind dat met plezier naar school gaat en een mooie groei doormaakt. Dat is mijn drijfveer! Het is mijn overtuiging dat kinderen zich ontwikkelen door met en van elkaar te leren. Ik bied de kinderen in mijn groep daarom betekenisvolle lessen aan, waarbij ik inspeel op hun behoeften en waarbij ik creatieve en coöperatieve werkvormen inzet.
Moniek Schepers
Leerkracht groep 4 & Leerkrachtondersteuner
Als leerkracht vind ik het belangrijk dat leerlingen zich vertrouwd bij je voelen en altijd bij je terecht kunnen. Tijdens het lesgeven vind ik het fijn dat de kinderen zo veel mogelijk zelf mogen ontdekken, ze leren vooral door te doen. Het bewegend leren zet ik dan ook graag in tijdens mijn lessen.
Judith van Susante
Leerkracht groep 4/5
Ik ben Judith van Susante en sinds 2000 werkzaam als leerkracht. Mijn expertises zijn kindercoach, doe/buitenlessen, kinderen in hun kracht zetten en organiseren. Ik vertegenwoordig de MR binnen onze school. Mijn hobby's zijn mijn paarden, muziek maken en tuinieren en ik ga er graag op uit.
Leerkrachten Bovenbouw
Annelore Steenbergen
Leerkracht groep 6a
Als leerkracht vind ik het erg belangrijk dat kinderen lekker in hun vel zitten, want pas dan kom je goed aan leren toe. Daarom investeer ik graag in mijn band met de leerlingen en de band tussen leerlingen onderling. Verder wil ik mijn leerlingen door middel van onderwijs begeleiden bij hun ontwikkeling naar zelfstandige (wereld)burgers, waarbij nieuwgierigheid naar en begrip voor elkaar en zaken centraal staan.
Lotte Noort
Leerkracht groep 1/ 2b & Leerkracht groep 6a
Ik ben Lotte Noort en al een tijd leerkracht op de Schakel. Een van mijn speerpunt is dat leerlingen met plezier naar school komen en goed in hun vel zitten, dan gaat leren ook het beste. Ik zal dan ook altijd een luisterend oor bieden en mij volop inzetten voor een fijn schoolklimaat voor elk kind.
Ilse Kivit
Leerkracht groep 6b/7a
Met veel plezier werk ik al ruim 25 jaar op de Schakel. Ik vind het belangrijk om samen met de kinderen een goede klassensfeer neer te zetten en van daaruit de kinderen iets te leren, laten ontdekken of ontwikkelen. Spelend en bewegend leren vind ik erg belangrijk evenals het contact met ouders. Met veel plezier ga ik dit jaar naar de bovenbouw.
Interne begeleiding
Ynske van Uden
Intern begeleider & Kwaliteitscoordinator
In een tijd waarin we werken aan passend en inclusief onderwijs, vind ik het erg belangrijk om het kind centraal te stellen. Wat heeft een kind nodig? Waarom gedraagt een kind zich op een bepaalde manier? Op welke manier kan het kind het beste tot leren komen? Ik vind het een prachtige uitdaging om samen met het kind, de leerkracht en de ouders te zoeken naar de beste manier om een goede ontwikkeling te realiseren.
Ondersteuning
Moniek Schepers
Leerkracht groep 4 & Leerkrachtondersteuner
Als leerkracht vind ik het belangrijk dat leerlingen zich vertrouwd bij je voelen en altijd bij je terecht kunnen. Tijdens het lesgeven vind ik het fijn dat de kinderen zo veel mogelijk zelf mogen ontdekken, ze leren vooral door te doen. Het bewegend leren zet ik dan ook graag in tijdens mijn lessen.
Bertina van Dodeweerd
Administratief ondersteuner
Ik ben Bertina van Dodeweerd en ik werk sinds november 2024 bij De Schakel als administratief medewerkster. Ik vind het belangrijk om ervoor te zorgen dat op de achtergrond alles goed loopt zodat het onderwijzend en onderwijsondersteunend personeel en de directrice daar niet mee bezig hoeven te zijn en zich kunnen richten op andere zaken.